User22 Haftamdayım ilk belirtilerimdede mide bulantısı vardı 4. Haftadan bu yana kusmadğım gün yok nerdeyse. 11. Haftaya kadar sabah bulantım çok vardı boş kusuyodum bişey yiyip içemiyodum özellikle su yudumu kusturuyor. Bi kaç gündür normale dönmüş gibiydi ama suan gün boyu kusuyorum yediğimi çıkarıyorum bulantı hapı içsem onuda kusuyorum. Akşm yemeklerine karşı çok iştahsızm ama kahvaltı tarzı yiyordum suan onuda yapamıyorum sizlerin nasıldı benim gibi olan var mı