Kizlar merhaba benim en son aciller dışında normal kontrolüme 33. Haftamda gitmiştim ozaman bütün doktorlar haftasına göre gayet iyi takip ediyor demişlerdi dün 35 haftalik muayeneme gittim Doktor bebegin küçük olduğunu gelisim geriliginden dolayı Perinatolojiye riskli gebelige gönderdi bugün gittiğimde onunda bebegin küçük olduğunu 35+2 kilosunun 2150 kg olduğunu bebegin 3 günde bir takip edileceğini ve en geç 12 gün içinde alınması gerektiğini söyledii bebek küçük olduğu için riskli olmasın kalbi vs durmasın diye dedi hareketlerini sürekli takip et falan dedi bana normal doğum olurmu dediğimde normal doğumda bebegi zorlamak istemeyiz ama gene deneriz ama sezaryen daha iyi dedi acaba yaşayan varmi yaşayan varsa 10 gün içinde en azindan biraz daha kilo alabilirmi acaba yaşayan varmi böyle bicdurum 🥹