Kızlaarrr dün doktor kontrolüm vardı ben 36. Hafta olarak sayıyordum (geç döllenme olduğu için bebek gelişimine göre hafta söylüyordu doktorum) meğerse 37 haftalıkmışız doktorum gün alalım dedi (ben sezeryan istiyordum kalın bağırsak çatlağım var ve hemoroidim baya fazla oldu hamilelikte) 19 temmuza gün aldıkkkk çok heyecanlıyım ve duygusalım sürekli ağlıyorum neden bilmiyorum doktorum daha da erken gelebilir dedi haftada nstye gün aldım bakalım bizi neler bekliyor 🫣🫣