Medine_yasar05 Seval0Seval cnm 2 cisi en aşağıda yazanı bende kullanıyorum kan sulandırıcı ben tansiyonum yüksek diye kullanıyorum kan pıhtılaşmasını engelliyor
Aysel_krdg Seval0Seval biri galiba yumurta büyütmek için biri de kan sulandırıcı alılama mı yapılacak
Elif__oztrk Gonol-F i transferimden önce her akşam göbekten enjekte etmiştim . Ağrı sızı yapmıyor iğne ucu insülin iğnesi gibi incecik