ilkimiz Merhaba ilk defa ciger gelistirici igne yapildi 2 ampul ondan sonrasinda alerjik durum olustu bende sizdede boyle bir durumla karsilasan varmidir ?
Mrveml ilkimiz benımde yuzumde yanma oldu doktor normal dedi uzun surmeden gectı bıde bebek hareketlerınde azalma olmustu sonra normale döndü sağlıkla kavusalım ınsallah🙏
cito83 bende 4 doz vuruldum ertesi günü yanağımda kızarıklık oldu iğneden olduğunu düşünmemiştim ertesi gün geçti
ilkimiz Benim vucudumda bitmeyen bir kasinti ve dokuntuler oldu alerji ignesi vurdular doktorum kontrolunde bi sakincasi yok dedi ama devam etmiyoruz ignelere amin saglikla kavusalim insallah👪