Benim de yumurta sayım çoktu içinden en iyilerini seçiyorlar döllenme için bu kötü bişey değil ki Yumurtaları o boyuta gelmeyen bir tanesi bile gelsin diye dua edenler var. Benim de normal yumurta sayılarım fazlaydı Oss riskin var falan dedi Şükür bişey olmadı Üzmeyşn kendinizi boşuna