Nurrdmr15 Yani, öyle olsa her yüksek betası olan ikiz düşük betası olan tek olurdu mantıken. Hatta direk doktor da söylerdi betaya bakıp ikiz gebelik diye. Bunun için doktor olmaya gerek yok ama işte neyse😂 Allah’ım bağışlasın sağsalim alın kucağınıza inşallah 🌺