37+6 dan selam 🥰 10 Temmuz 38+3 e sezaryen günü almıştım. (İsteyerek sezaryen olmak istiyordum) bugün de kontrolümüz vardı sezaryen öncesi yapılması gereken tahlilleri halletmeye gittim. Nst de düzenli sancım çıktı 😳 seni bu şekilde doktorun göndermez dedi, nst kağıdını gidip doktora kendisi verdi. Doktorum sezaryende hala kararlıysan şu an acil yatış yapıp almam gerekiyor bebeği dedi kanala henüz girmemiş bebek. 3350 gram olmuş, 1 cm de açıklığım var. Normali beklemek istiyorum biraz bana gaz verin dedim😂 yarına doğar bu bebek dedi🙈ben samsundayım eşim Diyarbakırda onun gelmesini de beklemek istiyorum 🥹 çok şiddetli baskı hissediyorum özel bölgeme ve normalde kabızlık problemim olduğu halde kontrolden sonra 2. Kez tuvaletimi yaptım🙈 (haftada 2 kez yapıyordum) evde lekelenmem oldu hatta nişanım da geldi sanırım😂 duş aldım hastaneye götüreceklerimi arabaya yerleştirdim şimdi pilates topunda zıplıyorum 🙈 epidural ile normal doğumu bekliyorum. Lütfen bana dua edin 😇 çok korkuyorum ve tedirginim 🙈 biraz gaza getirin beni tecrübeli anneler 🥰🌸🌸