Benim de 26 gün oldu iç ve dış dikişlerim atıldı normal doğumda , bende de aynı anlattığınız gibiydi mavi dikdörtgen buz plastiğine eldiven sarıp gazlı bez geçirip iç çamaşırının içine koy üç gün işe yaramazsa gel dedi doktorum, iki günde geçti bugün de peçetede dikişimin birinin döküldüğünü gördüm ama ağrı sızı yok normal diye gitmedim 40ım çıktığında kontrole gideceğim