13 haftalık gebeyim ve Bayramın ikinci günü benden kanama geldi arkadaşlar.. tabi biz o korku ve panikle hemen hastanede aldık soluğu. ardından kalçama sağ ve sol olmak üzere birer tane iğne vurdular kanamayı durdurmak için ve ben onun üzerine eve gidip uyuyup dinlendim. Ve sabah kalktığımda sol kalçam o kadar çok ağrıyordu ki ayağıma basıp kalkamadım ve halen o durumdayım. Üzerine doktorla iletişime geçtim ve yağlı bir iğne olduğu için böyle şeylerle karşılaşmamız normal dedi. Bir haftadır Buz ve soğuk kolanya tedavisi yapıyorum ve hiç bir değişiklik olmadı. Halen şişlik ve ağrı çekiyorum.. aynı durumu yaşayan var mı ya da önerisi olan ?