Sevgi1985 Kalan1 plastik cam ağır geliyor sağlık acısından iyi diyorlar ama zaten değiştiriyorsun kaynatınca ara ara birşey olmaz ben 3 çocugumu öyle büyüttüm bu bebegiğimede öyle yapacam Allah izin ederse
Busraakay_26 Kalan1 cam avent var ama ben plastik olan dr browns kullanıyorum bebeğim onu daha çok seviyor
Smyye1B Kalan1 2 cam aldık kırıldı 1 yaşına kadar hep cam kullandım şimdi plastiğe geçtik. Bpa’sız tommee Tippee marka kullaniyoruz
Yenibirannee Kalan1 cam biberon sürekli kırılıyor. Guzel kalin plastik biberon kullandim cok memnunum kaynatirken sorun olmuyor
Sevgi1985 Kalan1 wee kullandım ama bu sefer 3 marka arasında gidip geliyorum lansinoh+Chicco + avent 3 de güzel çevremde kullananlar da çok memnun
2prenses_masal-oyku Kalan1 ben hep cam kullandım kırmadımda bebeğe zaten kendim tutuyodum güçlendikçe o tuttu oda zorluk yaşamadı bence cam daha iyi ya marka hatırlamıyorum ama bilindik markalardan aldım hep 🤷🏻♀️
Yenibirannee Kalan1 wee kullandım hep hala kullanıyorum kızım 2 yaşında 🤗 biberon agzi özellikle cok guzell
2prenses_masal-oyku Kalan1 bi cam bi plastik alın deneyin ozaman bi birinden bi birinden verirsiniz ben de pek sorun etmem de ne biliyim cam olsun istedim öyle kullandım bi tek küçük suluk plastikti onuda az kullandı zaten 🤷🏻♀️