Selamlar 32. Haftada çalışabilir belgesi aldım 37. Haftaya kadar. Muhasebecim ilk defa böyle bişeyle karşılaştığı için baya kafamı karıştırdı. Sisteme çalışamaz raporu girildiği zaman devlet o zaman mı para ödemeye başlıyor? 32den sonra çalıştığım için her hangi bir kesinti yapmıyor dimi. Benim gibi 32den sonra çalışabilir belgesi alan varsa beni aydınlatabilirse çok memnun olurum