seda-54 Arkadaşlar merhaba, eşimle bir türlü orta noktada buluşamadık, hiç ayça ve alya tanıdığımız da yok, sizin bu isimlerde tanıdıklarınız varmı karakterleri nasıl olur?
Amineazra seda-54 Ayça tanıdığım var gerçekten merhametli cömert hatırlı bir kız kendisi. Ama alya nın manası daha hoş o yüzden onu tercih ederdim 💕
anneoluyoruuumm16 Ayça diye birisini tanıyorum. Gerçekten ay gibi güzel. Hanım hanımcık. Özgüvenli. Kendini bozmayan hakkını savunabilen birisi. Bence kesinlikle Ayça
seda-54 anneoluyoruuumm16 sevindim bunu duyduğuma :) ya ben bebeğin ismi diye bir kitap okuyorum şira mercan diye bir hanımın yazdığı, orda ç harfi biraz dik başlı olur inatçıdır yazıyordu da ondan emin olamadım