B5- Kızlar yaşayan var mı karaciğere baktır dediler bir şey çıkmadı sizlerde yaşayan varsa çözümü var mı
Melekuygun B5- bende de vardı eseri aksamları geceleri cokf ema kaşınıyor du tuzlu su sirkeli su yaptım içine koydum ayaklarım ı bepantol ve bebek yağı sürdüm suanlık bir sıkıntım yok cok şükür sende dene bi
Masalada B5- Benim de geçen gün el ayak kaşıntısı için gittim kolestrol biraz yüksek çıkmıştı doktor dedi sıkıntı yok olabilir😂🤭
Pemberuya B5- benimde 2 gündür kollarım çok kaşınıyor ayaklarımda kırmızı lekeler çıktı kuzenimde dedi karaciğer ile ilgilidir diye ama dr a dedim hiçbir tahlil yapmadı ya🤷♀️
Hilal_1903 Melekuygun hamileyken mi oldu kaşıntılar benim de heryerimde kaşıntı var sanki pirelenmiş gibi kaşınıyorum korkuyorum da