İzmir’de yaşıyorum malum sıcaklar şuan 32 dereceyi görüyor evin içi. 34 haftalık hamileyim. Ağustos başı gibi doğum yapmayı düşünüyorum. İlk hamileliğim ve çevremde danışabilceğim kimse yok. Bebeğim doğduğun da nasıl giydirmeliyim ilk aylarda ? (Evde klima yok buarada)