_momes Ben Ekol Hastanesi’nde Gürsoy Pala’ya gidiyorum ve çok memnunum..Muayene ücretine şuan zam gelmiş olabilir,en son geçen ay gitmiştim. İzmir’in en iyi perinatoloji doktorlarından kendisi. Hakkinda araştırma da yapabilirsiniz isterseniz. Kendi doktorum diye demiyorum,çok esprili,çok kafa bi doktor 🌺 Doğumumu da orada yapicam zaten muhtemelen. En azından 1 kez gidip bakabilirsiniz. Aynı hastanede İrfan Bey de var mesela ama ben ona da 1 kez gitmeme rağmen tercih etmemiştim.