Sabah kontrole geldim, 35. Haftam nts de şiddetli sancılar vardı, çatı muanesinde hiç açılma yok, tansiyonum yüksek çıktı, yatışım yapıldı serum ve ilaçla müdahale ettiler dr eğer sancılar durmaz ise bugün sezeryan dedi, ama sancılar gittikçe arttı kızlar hemşire yemeyi keselim dedi. Dr gelecek birazdan bebiş bugün 35. Haftası kilosu 3,40 gram umarım sağlıkla gelir dualarınızda bana da yer verin 🙏🏼🥺♥️