benimde ilk doğumumda 120 ile girdim normal doğuma sıkıntı olmadı çok şükür şimdi de 19 haftalık hamileyim iki ayda 161 den 119 düşmüş doğuma kadar 70 altına düşmese bari diye dua ediyorum bunun her hangi bi ilacı tedavisi de yok diyorlar doktorlar gebeliğe bağlı düşüyor. inşallah hepimiz sağlıklı bi şekilde bebeklerimizi kucağımıza alırız