Sunshine__ ben alttan muayene olmak zorunda kalmıştım 31 . Haftada elim ayağıma dolanmıştı ama ebeler sakin ol bizde de var aynı kıldan olabilir bizlik sorun yok sen kötü hissediyorsun sadece diyip rahatlatmışlardı sağolsunlar ♥️ sonra hastane lafı geçmeden hep temizlenmeye çalışıyorum temiz gitmeye özen gösteriyorum 😅