Kubra1720 Ya kızlar bişi sorucam bu ikinci gebeliğin ama unuttum hesaplamayı haftayla aylık nasıl ayarlayacağız mesela bazı yerde 10 haftalık 2 ay diyor bazı yerde 3 aylık diyor anlatırmısınız ya
Kvrck06 Kubra1720 kendin hesapla bence kaç gün olduysa 30 a böl 70 günlüksün sanırım 2ay 10 günlüksün heryerden farklı yazıyor boşuna aklını karıştırma ☺️
Kubra1720 Selcennnn çok teşekkür ederim baya kafa karıştırıyormuş hahah ilk oğlumda şap diye anlamıştım 😅😅😅
Kubra1720 Selcennnn 2 Cide kafam almıyor 😅😅😅😅haftalık zaten söylüyorsun uygulamadan da bazıları hani kaç aylık diyor ya ondan 😅😅
Kubra1720 Selcennnn bende ha bire Google’dan bakıyorum 😅şimdi herkese 3 aylık dedim meğer değilmişim 😅
Selcennnn Kubra1720 bu uygulamada blog kısmı var orada arama kısmına kaç aylık yazarsanız çıkar ordan bakarsınız ☺️😂