adenimm_ 04.07 de tam 40+0 da sezeryan doğum ile biz kavuştuk bayanlar çok farklı çok güzel bir duygu sormak istedikleriniz olursa yanıtlarım🧿😇🙏
pandasever adenimm_ Allah analı babalı büyütsün. Darısı şafak uzun olanlara inşallah 🤭 sağlıkla büyüsün minik 🐦
Mgdk adenimm_ gözünüz aydın sağlıkla büyüsün inşallah😍 nasıl geçti sezaryen süreciniz zorlandınız mı çok
Hilalmvc adenimm_ süreciniz nasıl geçti? Su an nasılsınız?Benimde makat geliş mecburi sezaryen olabilirim. O yüzden süreçte yaşadıklarınızı paylaşırsanız sevinirim
adenimm_ Mgdk amin inşallah canım darısı tüm bekleyenlere 🙏😇🥰 yani ben zorlandım ama herkesin aynı olmayabilir tabi ben ameliyatı gördüm hep ameliyat esnasında miğdem çok bulandı öğürdüm ama bebiş çıkmıştı o esnada 😬 şimdi de dikişler zorluyor😬