dygtpz 33. haftamda bana da erken doğum riskin var heran olabilir dendi.. serum takıldı, ciğer geliştirici oldum 2 doz Adalat ve progestan kullanıyorum ilaç olarak.. yattım hep kendimi yormadım.. 37 oldum şimdilik iyi gidiyoruz. 1 hafta daha dayanırsa 38 de sezeryanla alacak.. Size de vurulduysa eğer ciğer geliştirici korkmana gerek yok doğasada önlem amaçlı kalabilir ama öyle büyük bi sorunu olmaz Allah’ın izni ile 🙏🏻