cherryup Kızlar merhaba, 17 haftalık gebeyim. Neredeyse 2-3 haftadır aralıklarla ugrayan birtürlü tam geçmeyen kuru öksrüğüm var. Grip gibi değil ama geceleri uyuyamıyorum öksürmekten. Varmı aranızda bunu yaşayan. İlaç kullanma taraftarı değilim ama ıhlamur vs. işe yaramıyor sanırım mecbur gidicem kbb ye😒
Pelinizm cherryup zencefil+bal ya da karabiber+bal karışımı yapabilirsin.Zencefil çayı içebilirsin hem bağışıklığın güçlenir hem keser öksürüğünü canım geçmiş olsun 🌺