Krdln_ Doktorum mustela veya lierac phytolestye je kullanabileceğimi söyledi bende alıp kullanmak istiyorum bir an önce bunlardan denediğiniz varsa Önerdiğiniz ürünü yazabilir misiniz kızlar 🤰🏼😊
Yildizim Krdln_ ben lierac kullanıyorum 22. Haftadayım çatlamadım inşallah çatlamam da. Eczanede pahalı idi ben nette sipariş vermiştim
Krdln_ Yildizim jelmiş sanırım bebek yağı veya badem yağıyla karıştır demişti doktor pahalı olduğu için uzun süre kullanayım diye canım