En önemlisi kimsenin kötü tecrübelerini sakın kendine çekme. İlk doğumum sezeryanla oldum. Doktor hastahaneden mi bilemem çok güzeldi hiç bir kötü anım yok. 2 gün sonra 2. Doğumumu tekrar sezeryanla olucam Allah nasip ederse. Doğuma girip çıkman yarım saat inan ondan sonrası 5 saat kadar dinleniyorsun uyuşukluk geçmesini bekliyorlar sondajı çıkarıyorlar. Ayağa kaldırıyorlar üstünü değiştirip yürütüyorlar. Ve ben kendimi iyi hissettiğim için hep yürümüştüm. Eve girdim kendi işimi kendim hal ettim hep. Sadece oturur kalkarken dikkat etmek gerekiyor.