Umaybuke ah çok sevindimmm, sağlıkla gelsin miniğiniz🤍 ilk kan testi verdiğimde 6 haftalık olmuştu ve ben de sizin gibi adet oldum olucam ağrısı sanarak geçirmişim meğerse o haftaları🫠 şimdi 39 olduk, o ağrılar yalancı sancı olarak devam ediyor hayatımda varlığına. Rahim genişledikçe o ağrılar olurmuş ancak zaten maksimum bir dakika sürüyor, geçiyor😊