defnezumram bı kaç gündür bende çok takmıştım bu duruma 26+4deyiz düzensiz diye ama panik oldukça bebekte hissediyor mesela dün biraz mayisikti bugün maşallahı var gündüzleri miskin akşamları daha aktif ama bugün tam tersi çok hareketli o yüzden pozitif düşünmek lazım artık bende kasmicam çok kendimi sende öyle yap canım çok zekiler her şeyi hissediyorlar inan bol bol konuş tepki veriyorlar