Senbenimmucizem 29 haftaya girdik 2 gündür ağrılarım geçmiyor heran doğum başlicak diye korkuyorum dr.lar normal diyor ama emin olamıyorum Pendik eğitim ve araştırma hastanesinde ikiz gebelik ve sezeryan olan var mı yoğun bakımları yeterli mi lütfen bilen yazsın
Senbenimmucizem Senbenimmucizem bu haftada doğum olursa çok minikler daha 1 kglar nasl olur bilmiyorum 😔
EmineTarik Senbenimmucizem benimde ikiz banada ya marmaraya git yada lütfü Kırdar a git dediler ben lütfü Kırdarı seçtim oraya gidiyorum ama yeterlilik olarak en donanımlı onlar zaten
Senbenimmucizem EmineTarik bi kaç özel hastaneyle görüştük tam donanımlı diye garanti veremediler bende acaba bu aylarda orada doğum yapan varsa nasıl acaba dedm