B-et1 Bende 39+3 üm dün ve önceki gün çok fazla kasık ağrım oldu, diğer zamanlardakilere benzemiyordu . Belimde de tutulma oluyor ara ara . Ben suyumun gelmesini bekleyeceğim . Bir de toplanma yapıyor bir tarafa , bazen sağ bazen sola yakın olduğunu gösteriyor sanırım . Bir haftadır da çok fazla sümüksü akıntım var . Sizde nasıl belirtiler var?