Kızlar yarın doğumum var ben hastaneye akraba vs davet etmedim bir arkadaşımda dağıtmalık hediyelikler falan yaptırmadın mı dedi ben hastanede herhangi bişey dağıtmicam 40 çıktıgında Kuran okutucam o zaman dağıtmalık hediyelerim olucak şimdi hastane için bişey yapmasam olmaz mı çok mu eksik olur içim bi tuhaf oldu