Yldzhra Kızlar bu durumu yaşayan varmı 14 gün önce sezeryan oldum doktorum içindeydi kontrolüm bugün dü rahimde kan birikmiş hap verdi kanı attıran inşllah işe yarar kanamam çok az sürmüştü 4 gün kadar başına gelen varmı
SSumm Yldzhra ablamın başına gelmisti çok az kanaması oldu sonra kontrolde kan birikmesi olduğunu öğrendi. Doktor bir ilaç verdi onu içince biriken kan boşaldı
nevzatbaskomser Yldzhra Belirtisi veya rahatsızlık var mıydı. Benim de kanamam az az oldu ve kontrole gitmeye fırsatım olmadı 34 gün oldu. İyi hissettiğim için gitmesem mi diyordum şimdi okuyunca tedirgin oldum
Bernnnaaaa Yldzhra doğumdan çıkınca karşınıza bastırmadılar mı bana 3 kez bastırdılar kan birikmesi oluşmaması için
Yldzhra nevzatbaskomser hiçbir belirtisi olmadı doktora sadece kanamam az oldu dedim ultrasonla baktığında fark etti 28 cm çapında kan birikmiş bence kesin gidilmeli kontrole
Yldzhra Bernnnaaaa benim 2. Sezeryanim ilk sezeryanimi üniversite hastanesinde olmuştum orda geldiler gittiler bastırdılar bunu özel bi hastanede oldum 1 kez bastırdılar başka olmadı ondan mı oldu bilmiyorum
Bernnnaaaa Yldzhra ondan olabilir 3 kere bastırdılar neden diye sordum kanın hepsini dışarı atması için demişlerdi