Merhaba biz bugün 10+2 yiz, ama tsh ım yüksek. 12 haziranda tahlil yaptırdım tsh 3.53 çıkmıştı kırmızı vs olmayınca bende dr a atmadım 🤦♀️salı günü dr a gittiğimizde değerin 2,5 altında olması gerektiğini kontrol edilmezse bebekte zeka geriliğine kadar gider dedi. Sorun olur mu dedim yok dedi. Dün sabah tsh 3.34 çıktı ilaca başladım ama 2 gündür içim içimi yiyor. Böyle bi durumla karşılaşan oldu mu daha önce ?