Annecik25 Selam hanımlar Sancaktepe İlhan varank ta doğum yapan yada muayene giden varmı özelde doğumlar çok pahalı olduğu için hastane arıyorum
Laliin1 Annecik25 4 sene once doğum yapmıştım gayet iyiydi. Suan dahada saldılar wc leri leş kadın doğumcular yerine stajyerler bakıyor her seye bende oraya takipliyim yine mecbur