Doğumum çok yaklaştı ilk olucak, sezeryan ağrıları kaç günde hafifliyor korkuyorum
Deletedmom_79 2. gun de gecıyor nerdeyse
Deletedmom_79 oyle cok bı acı yok💖
Deletedmom_79 ilk gün çok hafif oldu 2. Gün ağrı sızı 0 di benim
Deletedmom_79 4.gün ev süpürdüm ilk 3 gün zordu
Sila66 inşaAllah benim de çabuk geçer🌸
Aaa122 hadi inşaAllah benim de öyle olur🌸
Elfelf0 maşaAllah 🌸
Bernnnaaaa maşaAllah🌸