Mumm91 benim karın ağrım da oluyor 29. Haftada başlamıştı. Doktorum progestan verdi erken doğum riskine karşı. Şimdi göbek deliğin altında, alt karında hissediyorum sertliği ve sancı da yoğun karın ağrısı gibi bi anda ter basıyor nefesimi kesiyor belim ağırıyor ve sanki bacaklarım gövdemden ayrılıyor gibi.