Mutluemos Ayy ped kullanırken olabilir, benim kanamam bitti şu sıcakta bide onu kaldıramazdım. Koltuk altımda biraz tahriş oldu krem falan sürüyorum çünkü sürekli Terliğimiz saçlarımı sıksam su akar. Terleyince birden bi üşüme de geliyor altüst oldu hormonlarım, vücudum böyle düzeltmeye çalışıyor demekki. Kışın doğurmak vardııı