Melekilgn gokcetugumm 7 haftalık başladim 16+4 haftaliğim hala kullanıyorum zararı yok miden bulandığı sürece kullan dedi doktorum.
Yagmurr8 gokcetugumm 7.haftamda başladım 13. Haftamda bıraktım ramazan bayramında en son içmiştim sonra daha hiç kullanma gereği duymadım çok şükür 🙏
Melekilgn gokcetugumm bugün sordum doktora kontrole gittim doğuma kadar sürdüğü bile oluyomuş birde bir ebeyle konuştum bu konuyu kusarak doğuma gidipte bebeği 4 kilo doğan oluyomuş yani daha sağlıklı olduklarını söyledi ne kadar doğru bilmiyorum 😁
gokcetugumm Melekilgn onu bende duymuştum kusa’nın çocuğu daha iştahlı ve sağlıklı oluyomus diye 😂😂 ne kadar doğru bilmiyorum tabi de tek canları sağ olsun bı şekilde geçecek bu zamanlar 😂