Papatyahanimm Sanki sekerim dusuyor gibi oluyor da. Araogun yapiyorum bu yuzden. Ama bu araogunde eti ve ya ulkerin diyet buskivilerini yesem bebege zararli olur mu , hepsinin icinde gida maddeleri var malum
Amineazra Papatyahanimm bence helal sertifikalı ürünler tercih edilebilir internetten araştırın gimdesden helal sertifikası almış ürünleri. Veya yoğurtlu semizotu salata meyve süt de tüketilebilir ara öğün olarak
Tugraseda Papatyahanimm ben ara öğün olarak badem sütü+meyve+gronola yiyorum. Paketli gıdaların içinde yazan o maddeler aylarca rafta dayanmasını sağlayan seyler beni cok korkutuyo. Bi cok alternatif var kendiniz evde kuru kayısının içine badem ceviz falan koyup tatlı ihtiyacınızı kesebilirsinz cokta güzel olue
Papatyahanimm K11 meyve tuketiyorum da boyle mi yapsam diye dusundum.. kabak cekirdegi canım cekiyor kalorisi de az onu deniyim
Papatyahanimm Amineazra gimdesi biliyorum ama ulker falan yenilebilir diyorlardi en iyisi meyveden devam edeyim
Mutlulukkk Papatyahanimm kiz o kadardan bsey olmaz. 😂 Bende gimdes urunleri aliyorum dikkat ederm yedigime ictigime ama bazen de salıyorumm. Ne de olsa gunde 10tane cips cikolata yemiosundur yani. Kendimizi sıktıkça daha beter oluor 😂 dogumdan snra tekrardan dikkat etmeye calisirsin. Bende oyle yapacagim inşaallah. İpleri gevsek birakmayalim 😊
Basakhilal Papatyahanimm tabiki de içlerinde koruyucu madde hepsinde var neredeyse. Meyve, salatalık, kuruyemis tüketmek en iyisi bir de doğal içerikli ürünleri tercih edebilirsinjz
Papatyahanimm Pnr_KMRC1 araogun salata yiyemiyorum yemegin yaninda yiyebiliyorum obur turlu midemi bulandiriyor az ama semizotu salatasi yiyebilirim anca
Pnr_KMRC1 Papatyahanimm semizotunu yoğurtla karıştırmadan ye o zaman zaman demir içirdiği için yoğurt emilimi azaltıyor doktor böyle demişti bana 🫶🌸
Papatyahanimm Mutlulukkk oyle de zamaninda 107 kiloydum . 40 kilo verdim sıkmasam gunde 2 kilo alan bir insanim.. o yuzden mecbur sıkıyorum. Gebeligimde de saglikli seyler tuketip az kilo almaya almaya calicagim. Hatta bayramda 3 kilo aldim. 2.1 gitti . 900 gram kaldi verilecek. Daha bi de 10+2yim dusun :)