merveanne_ hamile kalmak için ekstra hicbirsey yapmadım yumurtlama zamanımı takip ettim, tam hasta olmam gereken günde test yaptım ve pozitif çıktı. Bir doktorun videosunu izlemiştim hasta olmadan önceki 14. 15. 16 .17. günlerde ilişki olursa gebelik ihtimali arttığını söylemişti bende onu takip ettim ve oldu çok şükür. Rabbim size de nasip etsin inşallah 🤲