Havva_erdas Kızlar 4 aylık gebeyim ama karinmda hiç bir şekilde değişiklik yok aksine zayıflamış gibiyim bu normalmi ☹️
Mustafayigitvebeytugannesi Havva_erdas kontrole gidiyosan ve bebekte bir sorun yoksa bulantı kusmadan dolayı normal canım saten karnın 5 6 aydan sonra çıkmaya başlıyor yani benim öyleydi. 🥰
Aysee1123 Havva_erdas 18 den sonra çıkmıştı benimde oda biraz yani kendi normal göbeğim gibi olmuştu belli olmuyordu hamilelik. Şimdi 24. hafta bitmek üzere son birkaç haftadır büyüdü yine aşırı değil öyle. Normal yani merak etmeyin
Papatyahanimm Havva_erdas 10+2 yim ben de karnim buyumesin ama bebegin gelisimi iyi olsun istiyorum. 4 eltim var esimin akrabalari da cok nazar deger
Aylinsevim Havva_erdas normal canım kişiden kişiye değişir bu benim 7 ci ayımda çıktı karnım hamile olduğum belli olmuyordu hatta moralim bozuluyordu hamile olduğum belli olmuyor diye ama son aylar çıkıyor illaki doktorum iç karnın büyük dedi takma o yuzden
2oglusssannesii Havva_erdas canmsn bnm iki oğlumda da 30 haftasında belli oldu bebiş sağlıysa sorun yok demektir belki iç karnın geniştir bnmde öyle