sinemkarakuzu Esssssssra bugün sordum medar suanda sezeryan 17 bin ben nisanda doğuma giricem 19 olucak iki ayda bir zam geliyormuş
Anemo5461 2020 de sevilay bozkurtta yaptım memnunum 2. Hamileliğim yine ona gidiyorum muayene 565 doğum 10500 şimdiki fiyat benim doğum Aralıkta bakalım ne olur o zamana
Esssssssra Anemo5461 Sümeyra vural diye doktor varmıs onun la ılgili bilgınız varmı, ilgi alaka yönünden
ftmbsrr Anemo5461 merhaba ben de Van’da yaşıyorum doğum için memleketime geleceğim,Sevilay hocaya 1 kez gittim çok sevdim, hastanede ebeler nasıl acaba? Bir de sizin normal mi oldu doğumunuz?
Anemo5461 Sevilaya gittiğimde yanındaydı gördüm güler yüzlü bi doktor ama herhangi bi bilgim yok hakkında
Mucize545 Nidabade Musa Yılmaz çarşamba acil sezaryenle doğuma alındım şuan Kızım 3 günlük Allah herkese güzel doğumlar nasip etsin çok güzel bir duyguymuş ❤️☺️
Aynur_41 ftmbsrr Sevilla’ya hanıma doğuma geldiniz mi ben de ona gıdıyorum ama olumsuz yorumlar da var neye karar verdınız
Elvanmirza Sedat umur Özel klinik medarla anlaşmalı Mayıs 29 da sezeryan doğum yaptım ikinci sezeryanim 13 bin doğum muayene 500 du
Aynur_41 Anemo5461 doğurdunuz mu bende sevilay hanıma gidiyorum muayeneye ama çoğu hastaneden ve doktordan memnun degil ilgisiz soguk diyolar doğum esnasında yaklaşımı ilgisi nasıldı