Sabah operasyonu yapıp akşamına çıkarmıştı benim doktorum. Kısa ve basit süren bir işlem.
Ameliyattan çıkar çıkmaz tampon baskısını hissetmiştim ama yatağa geçer geçmez ,hemen çıkardılar tamponu. Düşük sedasyonla yapıldığı için uzun süreli yatış ve hareketsiz kalma durumu olmamıştı.
Üzerimi rahatlıkla kendim giyinip lavaboya gitmiştim. 2 gün lekelenme olmuştu ve doktorum 1 haftaya kadar normal olduğunu söylemişti.
Kasıklarda 3 gün kadar sancı hissetmiştim sadece ,kesinlikle dayanılmayacak boyutta ağrılar değildi.
Bu hamileliğm sürpriz bir hamilelik olduğu için evde daha küçücük prematüre bebeğim beni bekliyordu.
O gece dahil kimseden yardım almadan rahatlıkla bebeğime bakabilmiştim…
Yani korkmayın,Rabbim kolaylaştırsın ….
Şimdiden çok geçmiş olsun.