aysgldlrl67 ebrarmom08 bence de gitmelisin.. hem insanı çok da güzel motive ediyolar.. ben başından beri takiplerimi yaptırdım.. yarin sezaryen olacam nasip olursa haftaya pazartesi de bebeğimi götürcem sağlık ocağına 😊😍
Semra88 ebrarmom08 kalp atışını sağlık ocağındada dinletiyolar vitamin veriyi tetonoz aşını sağlık ocağı yapıyo
Zhraaltun ebrarmom08 canm rutin kan odrar tahlili yaptryolar gt bnce aşı kilo tskibini faln yapiyolar