Nrfsn46 doğumunuz yakınsa bu havalarda çok iyi bir seçenek değil maalesef çikolata. Doğumum haftaya bende hediyelik çikolata sipariş verecektim ama vazgeçtim lokum süsleyeceğiz bir de külahta renkli minik bezeler yaptırıyorum hastane ve ev için. Mevlüt için de hediyeliklerin içine renkli badem şekerleri koyacağım. Hoş görüntü açısından çikolata istiyorsanız badem şekeri daha uygun olacaktır🤗