Kızlar ben 20 haftalık hamileyim sabah peçeteye çok hafif pembe kan geldi ama idrarımı yaptığım yerde vajinamdan gelmedi. Tam idrarımı yaptığım yere yakın 2 tane beze gibi bir şey çıkmıştı ordan da gelmiş olabilir. Ne yapmam lazım doktora gitmeli miyim sizce ? Doktoruma mesaj attım ama henüz görmedi