kevserky Böyle olan var mı 38 +2 de doğdu aslında ama bir türlü doğdu butonuna basmama rağmen kabul edilmiyor
Mucizeolsuun Happy kidse yönlendirir muhakkak ona girin isterseniz ama diğer türlü çıkmıyor die biliyorum
Ozoooo kevserky o durur eğer sadece forum kullanmak istiyorsanız ya öyle şekil kullanın ya da verilerinizi sıfırlayın