Buketedaa Kızlar bugün sabah gittim doktora kesemiz göründü çok şükür haftaya tekrar çağırdı bebek için 🙏
NazlimN Selam. Bugün çok şükür bende de kese göründü. 10 gün sonra yenidən çağırdı doktor. Her kese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allahım
Buketedaa Mcz-01 betayı bilmiyorum bayramdan önce 510.99 du tekrar beta bakılmadı. Bayram sonu kontrole gel dedi gittim kesemiz göründü
Bahar03_ Benimde 5+6 haftalikken göründü betam 7200 du bayram sonu gel demisti randevu bulamadim 10 temmuzda bebek icin gideceğim inşallah 8+3 olacak