Gececek bir süre sonra. Çok yememeye çalışın. Normal yiyin.
Bende istahsizlik vardi simdi çokta degilde dengeli yiyorum.
Ama 3 gun once hastaneye gittim yemedigim şey kalmadı şaşırdım kaldım ben gun içinde hiç bu kadar yemek yememistim diye😂
Ama o gun çotka hareket ettim dinlenmedim hiç dedim ondanda olabilir acıkmam. Lahmacun yedim üstüne döner yedim🤣 öbürlerini söylemesem iyi galiba🤣.