Linday Merhaba 🌸 17+5 hamileyim. Hala bebek hareketi hissetmedim. Çırpınma şeklinde bile hissetmiyorum. Siz ne zaman hissettiniz? Normal mi endiselendim.
Skarakas Linday her gebelik farklidir. Ilk gebeligimde 16- 17 gibi hissetmistim. Suan 13 haftalik gebeyim karnim bile simdiden cikti ve sert kipirtilarini hissediyorum gece yattigimda.
Ireeeeem Linday 20. Haftaya kadar çok çok nadir hissetmemle birlikte 20. Haftadan sonra özellikle 21. Haftada öyle bir hissetmeye başladım ki. Bir anda küttt küüt vurmaya başlıyor hissetmenize az kalmış dayanın 🥰🥰
BirVeraAnnesi35 Linday 19 haftalık olduk anca minik minik hissediyorum. 22 ye kadar normal diyorlar takmayın yani kafanıza☺️
Mamalisa Ben de çok anlayamıyorum ya 19 haftalığım. Hani mide hareketi mi, bebek mi, gaz mı çokta net anlaşılmıyor. Anlayan nasıl anlıyor
Linday Ireeeeem hissetmeyi çok istiyorum çünkü sağlıklı mı orada iyi mi çok merak ediyorum. İnşallah bugün görmeye gideceğiz 🥰