Günaydın kızlar pazartesi ikili tarama testi için farklı hastaneye gittim cinsiyetini sorduğumda daha küçük dedi ama benden önce aldıkları hanfendiye söylediler nedense bilerek söylemedi gibi hissediyorum. Hem demir ilacına başlamak gerekiyormuş sanırım düşünüyorum ki bugün daha önce muayene olduğum özel doktora gitsem aklımdaki soruları sorsam ve cinsiyeti belliyse söyler mi acep. Haftasonu eşimin doğum günü sürpriz yapmak istiyorum ona 🥹